Mitsubishi Electric
activeert de doelgroepen

Een warmtepomp is dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren. Om die boodschap van Mitsubishi Electric te verspreiden, ontwikkelden we een geoptimaliseerde website die de consument informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. De site gaven we extra power door er een verhelderende video in te integreren. Daarnaast ontwikkelden we ook tal van doelgroepactiverende tools voor op de bouwbeurs Batibouw.

Performante website:
SEO & lead generation-tool

Met www.warmtepomp.be ontwikkelden we niet alleen een inspirerende site voor (ver)bouwers, maar ook een performante marketingtool. Zo wisten we dankzij een grondige SEO-analyse welke trefwoorden de doelgroep meestal gebruikt in zijn zoektocht naar warmtepompen, en pasten we er onze teksten op aan. Het resultaat is een search engine optimized site die snel opgepikt wordt door de zoekmachines. Maar de site doet meer dan alleen informeren. Het is ook een sales genererende tool met een duidelijke structuur en calls to action die de surfer aanzetten tot actie.

Heldere
explanimation video

Om de consument de werking en voordelen van de warmtepomp écht duidelijk te maken, produceerde ons videoteam een explanimation video. In deze korte animatievideo leggen we de werking van een complex systeem als de warmtepomp op een heldere en leuke manier uit. Immers: hoe meer inzicht de doelgroep heeft in een product of dienst, hoe groter de kans dat hij het voordeel ervan inziet en converteert. Een contactformulier en de mogelijkheid om installateurs in de buurt te zoeken, zetten de bezoeker op de homepage verder aan tot actie. 

Offline Batibouw-communicatie

De warmtepomp-website was niet het enige project dat we voor Mitsubishi Electric in aanloop naar Batibouw tot een goed einde hebben gebracht. Om de aanwezigheid van onze klant op de bouwbeurs een extra boost te geven:

  • zorgden we voor een aantrekkelijke en communicatieve meerwaarde op de stand
  • ontwikkelden we POS-materiaal dat de kwaliteiten van de warmtepomp uitlegt
  • bewerkten we de consumentenbrochure van de Ecodan lucht/water warmtepomp
  • maakten we een reeks advertenties die de werking van de warmtepomp illustreren

Mitsubishi Electric bewijst dat u met een mix van ‘informeren, uitleggen en overtuigen’ uw doelpubliek kan activeren en converteren. Contacteer ons gerust voor meer info of een afspraak.