STG versterkt brand image

In 2021 besloten Sax, Lambrechts en Schrauwen, drie gevestigde waarden in de wereld van sanitair, hun krachten te bundelen onder de naam STG. Maar hoe maak je van een rebranding meer dan een naamswijziging? Als full-service agency gingen we all the way. 

De opdracht: verhoog de naamsbekendheid  

STG staat synoniem voor kwaliteit en jarenlange ervaring. Om zich na de naamsverandering scherper te profileren en de merkbekendheid bij het grote publiek te vergroten, stelden wij een gericht marketingplan op.  

Campagne zet de doelgroepen centraal 

In samenspraak met de klant en na grondige research bedachten we een campagne waarin de consument (letterlijk) centraal staat en verspreidden die via Facebook, Instagram, SEO, SEA en printadvertenties in bouw- en interieurmagazines.  

Showroom STG decor voor foto- en videoshoot

Om de persoonlijke aanpak van STG extra in de verf te zetten en het brand image nog te versterken, gebruikten we het logo als fotokader om de mensen te portretteren. De conceptbeelden werden gemaakt door ons foto- en videoteam in de showroom van STG in Hasselt, kwestie van potentiële leads meteen mee in het juiste bad te trekken.