Motrac investeert in

duurzame communicatie

Hoe bedrijven uit de retail en maakindustrie overtuigen om sterker te investeren in elektrische hef- en magazijntrucks? Met een visueel opvallend campagneconcept wasten wij dat varkentje voor Motrac in no time. 

Duurzame boodschap verspreiden? Check! 

Motrac, importeur en verdeler van intralogistieke totaaloplossingen, wil bedrijven aanzetten om hun hef- en magazijntrucks te vergroenen. Op die manier boosten ze het corporate imago en kunnen ze in onzekere economische tijden een pak kosten besparen. En dat mocht wel eens extra in the picture worden gezet. Hoe we dat aanpakten?

Visueel concept maakt merk top of mind

Het beeld van een spaarvarken in een bladerjasje maakte in één oogopslag duidelijk dat Motrac de juiste, duurzame oplossingen in huis heeft. Het beeld werd  uitgerold in verschillende online tools die meer traffic naar de website genereerden en het merk top of mind maakten als dé duurzame, kostenefficiënte keuze.