Cedral toont zich van zijn beste kant
Hoe overtuig je je doelgroepen om voor jou te kiezen? Ons advies: kijk naar wat er bij hen leeft en toon dan concreet wat jij te bieden hebt. Die customer centric aanpak leverde Cedral extra brand exposure en leads op. Met dank aan een onlinecampagne die producent van vezelcement gevelplanken van zijn beste kant liet zien.
Bouwen aan je merk met de juiste boodschap
Wie vandaag een huis wil kopen of renoveren kijkt aan tegen dure woningprijzen en strenge energie-eisen. Cedral wil daarom (toekomstige) huiseigenaars helpen hun woondroom te realiseren. Met die boodschap bouwden we een onlinemarketingcampagne op die Cedral als producent van gevelplanken sterk in the picture zette.
Onlinecampagne leidt bezoekers naar website
De beelden vormden de ideale basis voor de onlinemarketingcampagne. Onze content creators maakten er video’s, statische visuals en carrousels mee die via posts en banners werden verspreid op de socials. De posts leidden geïnteresseerde bezoekers in eerste fase naar een landingspagina of naar blogberichten met testimonials op de Cedral website. We voorzagen vervolgens ook lead gen posts om (ver)bouwers aan te zetten een Cedral staal aan te vragen of met de online calculator het aantal gevelplanken te berekenen
Scoren met het juiste mediaplan – en de juiste keywords
Een campagne werkt alleen als ook het mediaplan goed zit. Voor Cedral boekten we daarom advertentieruimte op onlinekanalen die binnen de leefwereld en interessesfeer van de doelgroep lagen. Naast huiseigenaren mikten we daarbij trouwens ook op installateurs en architecten. Een keywordanalyse zorgde er ten slotte voor dat de campagne nog meer opgemerkt werd en Cedral zich bij de juiste doelgroepen van de juiste kant kon tonen.