Vanden Bussche
 springt in het oog

Hoe val je op in een felbevochten markt? Hoe differentieer je je bedrijf tegenover andere spelers? Voor bouwspecialist Vanden Bussche uit Veurne was het antwoord: met een visueel krachtig conceptbeeld dat in het oog springt – online, maar ook op de werf. 

Brand story belicht unieke kijk op bouwen

Vanden Bussche Industriebouw geniet in België en Noord-Frankrijk een stevige reputatie in niet-residentiële bouwprojecten zoals kantoren, retail, garages en industriebouw. Het onderscheidt zich in deze concurrentiële markt echter niet alleen door zijn technische kennis, vakmanschap of expertise. Naast al die kwaliteiten maakt het vooral het verschil met zijn klantgerichte aanpak. Vanden Bussche heeft dezelfde kijk op bouwen als zijn klanten en deelt hun visie. Om die boodschap in the picture te zetten, bedachten we een beeld dat de persoonlijke werkwijze van de bouwspecialist weerspiegelt.

Campagnebeeld, 100% made by D'M&S 

Het beeld focust op de klant die naar zijn gebouw staat te kijken. Glimmend van trots. In de reflectie van de brilglazen zien we wat Vanden Bussche Industriebouw heeft gerealiseerd. De slogan, ‘Wij bouwen uw visie’, ondersteunt de visual en verklaart mee de tevreden uitstraling op het gezicht van de klant. De ontwikkeling van het conceptbeeld was voor ons een 100% in-house job, van casting, en scenering en de fotoshoot in onze studio in Brugge tot de beeldbewerking.

Online en OOH tools boosten brand image

Het conceptbeeld integreerden we in een reeks tools die Vanden Bussche extra in de kijker zetten bij bestaande en toekomstige klanten. Posts op de eigen socialemediakanalen, een header op de website, maar evengoed out-of-home promotiemateriaal zoals werfdoeken. We benutten elke kans om de bouwspecialist uit Veurne eruit te laten springen, recht in het oog van zijn doelgroep.