Deba Pharma versterkt sportief imago

De sportzomer van 2024 inspireert heel wat mensen om meer te bewegen. Voor Deba Pharma was dit dan ook hét moment om hun voedingssupplementen voor recreatieve sporters in de kijker te zetten. Wij schakelden mee een versnelling hoger en gaven de brand awareness een stevige boost op de Meta en YouTube.

Scoren met sportmarketing en op de sociale media 

Deba Pharma heeft al langer iets met sport. Naast een breed assortiment voedingssupplementen, is het ook partner van wielerploeg Lotto-Dstny. Om zijn naamsbekendheid bij recreatieve sporters nog meer te vergroten en zijn sportgamma te promoten, gingen onze digital marketeers in aanloop naar de zomer full force op de socials. We maakten een leuke video die we naar de juiste doelgroep stuurden. Gericht, met een duidelijk doel zoals echte sporters.

Display ads en videopost doen het uitstekend 

Naast de always on campagne waarmee we Deba Pharma het hele jaar door top of mind houden op de sociale media, lanceerden we in mei een specifieke sportcampagne. Met display ads op Google en YouTube en een videopost op Facebook en Instagram toonden we hierin de producent van voedingssupplementen van zijn sportiefste kant. Met succes, want er was opmerkelijk meer activiteit op de website.