Antiek Picart ontdekt de waarde
van influencer marketing

Antiek Picart is een gevestigde naam in de wereld van antiek en heeft een sterke reputatie in de aankoop en waardebepaling van antieke stukken. Om extra leads aan te trekken, ging het een samenwerking aan met een antiekexpert/bekend tv-gezicht. 

Partnership met influencer, bekend van tv

Een partnership met een bekende influencer binnen je sector. Het kan je business een flinke boost geven. Met dat doel voor ogen besloot Antiek Picart een samenwerking aan te gaan met Georges Van Cauwenbergh, zelf gerenommeerd antiquair en één van de gezichten van het populaire Franse tv-programma Affaire Conclue, een antiekshow uitgezonden op France 2.

Het doel: leads genereren via website

De bekendheid van Georges moet mensen in Franstalig België aanzetten om contact op te nemen. Speciaal daarvoor ontwikkelden we de landingspagina www.georgesaffaireconclue.be. Daar kan iedereen terecht met vragen over een aankoop of voor een waardebepaling. Influencermarketing meets leadgeneratie, quoi.